I'm in Love

Hello!
Jag och Josefin gjorde klart fogningen imorse i badrummet och toaletten. Det var några små bitar kvar som vi inte hunnit med, men idag hade vi tid och fick det gjort. (^_^) Det blev jättebra och var skönt att få det klart. 
 
Efter att ha ätit lunch gick vi allihopa ut på en tur med hästarna. Jag promenerade med en häst då han fortfarande markerar på ena frambenet. Men han blir bättre av att röra på sig och han var väldigt glad över att få komma ut på en promenad. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Vad jag älskar den hästen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
♡♡♡
 
 
 
 
På sista kortet kan ni skymta mina snygga skor, haha! (๑>ᴗ<๑) Jag går fortfarande runt med en mjukare sko på den tatuerade foten. Tatueringarna läker fint men jag vill inte lägga för mycket tryck på foten ännu. 
 
När vi kom tillbaka efter den underbara promenaden gick jag ut och grävde upp lite ogräs. Sen gick jag in och slängde ihop en rabarbersmulpaj. (^   -   ^) Jag bokstavligt talat slängde bara ihop lite olika ingredienser, inget smör eller socker, och testade. Jag tycker det blev en lyckad smulpaj, väldigt good! 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag har precis skypat med mamma en snabbis. Vi pratade mest om vad de ska packa inför resan hit, haha! Det är inte långt kvar nu och de har börjat drabbas av lite resfeber där hemma nu. ( ◠‿◠ ) Jag längtar efter dem!
 
Nu faller snart ögonen igen på mig så jag ska krypa ner i sängen, hihi!
 

Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback