Dock

Hello!
Jag och Josefin har suttit i "the strhubarb garden" hela dagen idag. (^  -  ^) Det är det nätväxthuset där vi planterade jordgubbar och rabarber och nu var det verkligen dags att ränsa undan ogräs där. Så vi har suttit där inne och rensat. Det var inte så jättefarligt, bara att det tar tid eftersom det är så stort område. Men annars var det rätt okej att ligga på knä där inne idag. Man får verkligen en chans att prata massor. (^_^) 
 
 
 
 
Opublicerad arkivbild på persikorna som börjat växa! 
 
 
 
 
När vi var klara kom tröttheten ikapp efter de senaste dagarnas korta sömn, hihi! (^    ^) Men klockan hade hunnit bli sen eftermiddag också, så det kanske inte var så konstigt att man började bli trött. 
 
När familjen gått och lagt sig kollade jag och Josefin på två till avsnitt av serien Coupling. Dom är verkligen otroligt dumma, vilket gör det hela så roligt. Haha! xD  Mycket mer har vi inte gjort idag. 
 
 
Nu ska jag se om jag kan få tag på mamma, jag har inte pratat med henne på jättelänge nu. 
 
 
Kram på er ❤
 
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback