Sunshine

Moshi Moshi!
Vilken underbar dag detta har varit, solen har skinit hela dagen och det har varit så härligt ute! Jag började dagen med att baka en persikokaka genom att använda ett recept på äpplekaka och bytte ut äpplena mot persikor eftersom vi har så otroligt mycket persikor. Undra vad jag ska hitta på med dem imorgon...
 
Kate var här idag igen med sina två söner och idag hade hon även med sig en kille hon träffat och hans dotter. Kate är verkligen jättetrevlig och det är bara roligt när hon är här. Killen hon träffat verkar också vara en trevlig kille och hans dotter var verkligen jättehärlig. Vi hade en BBQ mitt på dagen tillsammans med dem, så otroligt mysigt!
 
 
Ugnsrostad pumpa, grillade grönsaker, färska bladgrönsaker, lam och salami. ( ❛ڡ❛ )
 

Barnen ville så gärna rida, särskilt dottern till "killen", så efter lunchen tog vi med dem på en ridtur. Barnen red medan jag, Anette och Kate ledde hästarna. Jag fick leda Svans som är en helt underbar häst, så lyhörd och förstår rätt snabbt vad det är jag vill. Jag gillar verkligen den hästen!
 
När vi kom tillbaka var "killen" och hans dotter tvugna att åka, men Kate och hennes söner stannade ett tag till. Vi gick in och svalkade oss med min persikokaka och glass. 
 
 
 
 
 
 
 
Innan Kate och grabbarna bus åkte hem var hon snäll och hjälpte till med att flytta runt alla sängar; Jag flyttade in i huset idag! (๑ᴖ◡ᴖ๑) Så nu har jag ett mysigt rum inne i huset. Vi lyckades få det riktigt hemtrevligt genom att flytta med byrån jag haft i rummet innan och även flytta in ett skrivbord från Caelans lekrum (han hade två skrivbord så jag fick ett). Jag har ännu inte packat upp allt från resväskorna för det började bli sent när vi var klara. Får se om jag packar upp lite mer imorgon och får lite ordning på alla mina saker, hihi! 
 
Dagen avslutades med en stor brasa där vi eldade upp gammla kvistar och annat. Vi grillade även lite marshmallows innan vi gick in och började kolla på Mamma Mia. Det blev verkligen en jättemysig kväll tillsammans. Vi kollade dock inte klart på Mamma Mia för det blir för sent för Caelan, så vi får se klart imorgon. (^_-)
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag krypa ner i min härliga säng i mitt nya rum. Jag tror nästan jag kommer trivas bättre i detta rummet än i det förra. 
 
Kram på er ❤
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback