My new room

Hello!
Jag hade en lugn morgon imorse igen. Caelan och Anette åkte till Caelans skolan och Geoff var mest i sitt arbetsrum och jobbade. Jag gillar när jag kan sitta och äta i lugn och ro på morgonen samtidigt som jag kollar igenom mail, sms och annat som hänt under natten (det brukar vara endel eftersom det är dag i Sverige när jag sover).
 
När jag ätit klart och fixat lite så bakade jag en raw cheesecake (no dairy, no egg, no sugar, no gluten) med persika som smaksättning. Jag hade även i lite citron för att ge den lite mer smak. Den smaskade vi på senare under dagen när några vänner till familjen var på besök. Detta var några jag inte träffat tidigare, men de var jättesnälla och härliga! (^   ^) Cheesecaken var omtyckt av alla och de blev lite förvånade när de hörde att jag inte haft creme cheese i den utan att det var gjort på cashewnötter istället. ( ⋂‿⋂’)
 
 
Jag glömde ta kort på cheesecaken tyvärr (-__-), men jag lekte lite med mitt fisheye objektiv och tog kort på mitt nya rum
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Visst är det mysigt? Jag har fått packat upp nästan allt ur mina resväskor idag också. Det är bara några små saker som jag ännu inte kommit på någon lämplig plats till. (^_-)
 
 
Efter middagen gjorde de andra sig iordning för att sova. Jag satt uppe lite till och började fixa lite mer på den nya blogg-designen jag har på gång. Den nya headern har jag gjort klart grunden till så jag ska bara lägga till text och lite bilder. När headern är klar är det bara lite små saker kvar att fixa med så är designen klar. o( ⌒ ∇ ⌒ )o
 
Men nu orkar jag inte sitta uppe mer utan ska gå och tvätta ansiktet och krypa ner i sängen. 
 
Kram på er ❤
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Oslofru

Så fint rum :)

2015-03-24 @ 10:23:27
URL: http://www.oslofru.com

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback