London Heathrow

Hello!
Nu har bloggen stått still ett tag, allt annat än vad jag gjort. Jag har haft fullt upp med Japanska, Tupperware och förberedelser inför resan till Nya Zeeland. Men jag har haft hur kul som helst!
 
Nu sitter jag på London Heathrow för idag började min resa mot Nya Zeeland där jag ska jobba som au pair. o(≧▽≦)o  Resan hi har gått bra och nuhar jag några timmar tills nästa plan mot Hong Kong ska gå. Därifrån kommer jag ta flyg till Aukland och sist från Aukland till Palmerston North. Detta är verkligen hur spännande som helst och roligt (men samtidigt lite läskigt) att resa så långt på egen hand. För varje steg jag tar bli jag stoltare och gladare över att upptäcka att jag klarar mig riktigt bra på egen hand. (^  ^)
 
 
 
 
Nu ska jag fortsätta njuta av mitt kaffe, kakan har jag ätit upp medans jag skrivit hihi! 
 
 
Många kramar på er ❤️
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback