Sleepyhead

Hej!
Caelan och Anette åkte till skolan imorse och Geoff var på jobbet. Jag gick därför upp själv och åt frukost i lugn och ro. Det tog längre tid att vakna till idag, jag är fortfarande trött efter gårdagen. Mitt på dagen kom Anette hem, hon kände också av tröttheten från gårdagen.
 
Det blev en städ-dag för mig. Jag har städat undan och dammsugit i kök, allrum och vardagsrum. (^   ^,) Det har tagit hela dagen och jag har därför inte gjort så mycket annat. Nu har jag precis duschat och myser i min björn kigurumi. 
 
 
Jag har ingen färsk bild så det får bli en från den 25 Juni när jag, Sandra och Sven var i Mountain Valley. 
 
 
 
Campingen är så mysig när den är helt omgiven av berg. 
 
 
 

Jag kommer inte på så mycket mer att skriva just nu, hihi! (๑>ᴗ<๑) Därför tror jag att jag avslutar för idag. 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback