Another day in Palmy

Hi!
Imorse vid frukostbordet fortsatte diskussioner om en ny dator. Caelan skulle få spela lite på Geoffs dator, men den hade andra planer. Hans dator är rätt gammal och har varit väldigt seg det sista så vi visste att den inte skulle hålla så länge till. Idag ville den inte alls, så vi gjorde oss iordning och åkte in till Palmerston North igen för ännu en dag bland datorer. Efter många timmars letande och många affärer senare hittade vi tillslut en dator till Geoff och en skärm till Anette. (^_^) Det är lite roligt för den affären som vi tillslut köpte dem från är den affären vi började att leta datorer i igår, haha! 
 
Det tog hela dagen så vi var inte hemma fören sent på eftermiddagen. Jag plockade undan lite i köket och bakade sen en sockerfri mjuk bananpepparkaka med chokladbitar. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Det låter kanske som en konstig kombination, men det var väldigt gott! Receptet kommer från Marja som bedriver bak-bloggen Baka Sockerfritt
 
 
 
Receptet hittar ni här
 
 
 
Kakan mummsade vi sen på medan vi kollade på Björn Bröder. (^  -  ^) Det var väldigt länge sedan jag såg den, men det är verkligen en mysig film! Jag tycker om den, vilket kanske inte är så konstigt då jag är ett Disney-fan hihi! ꒰⁎ᵉ̷͈ ॣ꒵ ॢᵉ̷͈⁎꒱໊
 
Nu har jag precis pratat med mamma och pappa på skype. Det var ett bra tag sen jag pratade med dem båda så det var härligt att få se dem och höra deras röster igen. Att se Keyla är dock det svåraste för mig, jag saknar henne verkligen! Men jag vet att hon har det bra i Sverige, och jag kommer inte vara borta för alltid. 
 
Men nu ska jag sluta skriva och bege mig till drömmarnas land. (^_^) Jag är inne i en period när jag drömmer mycket så det är alltid lika spännande att se vad jag drömmer om varje natt. 
 
Kram på er ❤
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback