Tupperware

Hi!
Jag har idag blivit Tupperware konsulent! (^ - ^) Det innebär att jag kommer sälja Tupperware produkter och jobba med det fram tills jag åker till Nya Zeeland. Deras produkter (bl.a. burkar, riskokare, knivar, formar och massor av annat bra till köket) är super duper bra. Jag är uppväxt med dem och skulle
inte kunna klara mig utan vissa av produkterna. De har bland annat den bästa slickepotten jag nånsin testat! (^ _ -)
 
Är du intresserad av att ha ett home party där jag kommer hem till dig och visar produkter och samtidigt bakar något smarrigt (med hjälp av produkterna såklart) så är det bara att höra av sig på: [email protected] . Du som värdinna behöver bara bjuda in dina vänner och får samtidigt många bra erbjudanden på produkter. 
 
Efter att jag varit och fått allt material och några visningsprodukter har jag suttit och jobbat framför datorn samtidigt som jag slurpat nypressad apelsin juice gjord med vår nya juicepress. 
 
 
Så otroligt gott!
 
 
Nu ska jag gå ut med mamma till hästarna. 
 
 
Kram på er ❤
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: emma

Gött de såg ut :) fin blogg

2015-01-14 @ 01:34:22
URL: http://nouw.com/Emnitus

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback