Flight

Konnichiwa!
Nu har jag bokat alla flygbiljetter för resan till Nya Zeeland. (^   ^) Det blev några dagar senare än jag tänkt från början, men värt det då det blev billigare och kommer gå snabbare. Den 3 mars bär det av! Iiiiiiiiip... så roligt och nervöst på samma gång!! (((o(*゚▽゚*)o)))
 
Det är inprincip det jag har pysslat med idag. Bokat biljetter, kollat info om flyg och skrivit ut lite viktiga dokument. Men jag har även hunnit med att kolla på sista delen av Hobbit! Den var verkligen jättebra, precis som alla filmerna som utspelar sig i denna fantastiska värld med orker, alver och såklart hobbits. Men enligt min mening är det inget som går upp mot Sagan om ringen trilogin. (^ _ -)
 
 
Bild på mig från förra veckan. 
 
 

Nu på kvällen piggade jag upp mig med ett body balance pass. Body balance är verkligen min favorit av alla träningssätt. Det är en härlig blandning av Tai chi, pilates och yoga vilket gör att man får träna mycket styrka samtidigt som man stretchar ut hela kroppen. Till skillnad från att bara göra yoga tycker jag det är ett härligt flyt i body balance, även om yoga också är en väldigt härlig träningsform. (^   ^,) Tur att det finns så många olika sätt att träna på. Det gör det lättare att hitta ett träningssätt som passar till en själv. 
 
Nu ska jag försöka sova. När man inte har ett arbete med fasta tider är det lätt att vrida lite på dygnet, hehe!
 
Sweet Dreams ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Heaven

Söt blogg! jag gillar designen:) kolla gärna in min blogg:)

2015-01-15 @ 14:22:13
URL: http://smalls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback