With My Family

Hello!
Jag ligger i sängen på hotell rum i Auckland för tillfället. Min familj är äntligen här! o(^▽^)o 
 
Anette och Geoff körde mig och Josefin in till Papaioea (Palmerston North) imorse efter att vi lämnat Caelan på skolan. Tim var gullig och kom och sa hejdå när vi väntade på bussen. Sen har jag och Josefin suttit i en buss hela dagen...
 
 
 
 
 
 
 
 
Mount Taranaki
 
 
 
 
I New Plymouth hade vi en halvtimmas stop så jag kunde köpa kaffe och vi kunde båda få något att äta. Men sen började mardrömmen för mig. Påvägen mellan Hamilton och New Plymouth var det en kvinna som blev väldigt dålig och spydde massor. Jag har en fobi för när folk spyr så jag satt och skakade samtidigt som jag pressade mina hörlurar in i öronen på högsta volym. Josefin var snäll och höll om mig och höll för mina ögon. Utan henne hade jag aldrig klarat den bussturen. Bussen var tvungen att stanna ett antal gånger vilket gjorde att vi blev försenade till Hamilton. Därför fick vi aldrig pausen vi skulle haft där utan fick snabbt hoppa på nästa buss mot Auckland. Men vi kom fram till slut efter tolv timmars bussfärd. 
 
Josefin och jag sa sen hejdå så hon kunde gå till sitt hostel och jag kunde leta reda på min familj. Det känns så konstigt att lämna Josefin och inte se henne igen förrän till jul. Jag saknar henne redan!!! Men det var otroligt härligt att se mamma, pappa, Erik och Elias igen. Både Erik och Elias har växt massor! Innan vi åkte till hotellet köpte vi mat så vi har frukost till imorgon. 
 
Jag är otroligt trött nu och det känns väldigt konstigt att vara omgiven av familjen igen. Det är som två av mina världar plötligt krockat. (≧▽≦) Det kan ju också ha att göra med att mitt huvud känns som mos efter den här låååååånga dagen. Därför ska jag sova nu!
 
 
Kram på er ❤️
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback