Day in Levin

Hej!
Vad otroligt härligt det var att få sova i sin egen säng igen, jag sov som en liten björnunge hela natten. (^   ^) Efter att ha ätit frukost och suttit och pratat med Anette och Josefin gick jag och Josefin ut till hönsen och kycklingarna. En av de nya kycklingarna Anette och Geoff köpte går inte som hen ska, ett av benen hänger inte riktigt med. Jag försökte kolla om det var något som gjorde ont eller var synligt fel, men annat än att det är lite jobbigt för hen att gå verkar hen inte bry sig. Därför kommer vi avakta och se om det är något som växer bort eller inte. Så länge hen inte lider av det är det okej. Vi pratade även om hur vi ska bygga på hönsgården för att kunna släppa ut de nya kycklingarna utan att de kan smita igenom springor eller hål. Så det är nästa lilla projekt som jag och Josefin kommer jobba med.
 
Resten av dagen hade jag ledigt så jag gick och gjorde mig iordning och tog sen bilen in till Feilding där jag gjorde några ärenden för familjen. Sen fortsatte jag och åkte vidare mot Levin. (^_^) Eftersom jag tog med Tim hit igår så var det hans tur att visa mig vart han bor. Han hade ett jättefint litet hus och tre underbara katter. Solen skén så Tim tog mig på en tur runt i Levin och sen åkte vi ner till stranden och promenerade. Resten av dagen har vi umgåtts och pratat innan vi senare på kvällen satte på en film. Jag har haft en jättebra dag! 
 
 
 
 
Arkiv bild på stranden i Foxton.
Det är samma strand som sträcker sig längs med västkusten,
så det var samma strand jag och Tim gick på bara att det var mycket längre ner på Nordön. 
 
 
 
 
Det tar ett tag att köra hem från Levin så jag kom inte hem förrän närmare midnatt, haha! Josefin satt uppe och väntade så vi pratade en stund innan vi gick in till våra rum. (^ _ -)
 
 
Nu längtar jag efter min säng och efter att få sova. (◡‿◡ ) z Z
 
 
 
Kram på er ❤
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback