Tomtar i mossen

Hej på er!
Det har varit en lugn dag här hemma idag. Jag och mamma har passat Cindy, mormor och morfars hund som är uppfödd hemma hos oss (helsyster med Alfred, fast yngre). Hon är härlig, ett riktigt lite yrväder som alltid blir lika glad när hon får komma hit. Jag tror hundar, djur i allmänhet, har bättre minne än vad de flesta tror. (^_-) Hon var inte här så jättelänge, morfar skulle bara iväg på ett kort ärende där Cindy inte kunde följa med. 
 
Mamma har var duktig och gjorde det julfint utomhus medan jag tog en promenad med hundarna. Nu har vi små söta tomtar som hälsar alla välkomna när man kommer. (^_^)
 
 
 
 
 
Visst är det gulligt? Tomten är gjord utav granris och ull som man dekorerar julgrupper med. (^   ^)
 
Annars har jag sökt olika jobb och svarat på lite mail under dagen. Än så länge är jag fortfarande arbetslös men jag har några olika jobb på gång som jag verkligen håller tummarna för. 
 
Vad har ni gjort idag?
 
 
Massor av kramar till er ❤
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback