Decoden

Konnichiwa!
Jag har varit på ett extremt pyssel humör det sista och idag fick jag äntligen tid till att sätta mig ner och pyssla. Innan vi åkte hemifrån i torsdags kom ett paket med decoden tillbehör som jag beställt för att göra ett nytt mobilskal. Jag tycker "flatbacks" är så otroligt sööta att jag blir glad hela jag av att bara titta på dem! (^   ^)
 
Nu ligger skalet på "tork" för att leran, soft clay, som jag använde ska troka ordentligt. Imorgon ska jag göra de sista finputset innan jag är helt nöjd med skalet. Hitills tycker jag det blir väldigt gulligt! (^   -   ^)
 
Här är en lite smygtitt på hur det ser ut nu. 
 
 
 
 
 
 
 
Det ska bli så spännande att se hur det ser ut när jag sätter det på mobilen! (^_^)
 
När jag plockat undan allt efter skal decoren plockade jag fram scrapbooking istället. Sen har jag suttit och scrapbookat lite med bilder tagna med min polaroidkamera. 
 
 
 
 
 
 
 
Det väcker gamla minnen när man tittar igenom alla gamla bilder, jag blir glad i hela kroppen. (^_^)
 
Men nu ska jag hjälpa pappa med maten innan jag ska iväg och träna. Ikväll är det affrodans och yoga. 
 
 
Kram på er 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Ella

Gud så fint Elin (^ ^) Sött mobilskal också!
Blir glad av att se bilderna från din scrapbooking, vi har gjort mycket tillsammans vi 3, både i Japan och i Sverige! ^^ Så många fina minnen ♥

Svar: Tack!Saknar både dig och Kuu massor <3 <3 Visst är det många fina minnen, jag blev själv jätteglad av att titta igenom bilderna. Första sidan i min scrapbooking bok är våra purikura bilder! (^ ^) Jag är verkligen otroligt glad att jag träffat er! <3
Elin Larsson Verta

2014-11-11 @ 00:15:11

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback