Together we stand alone

Konnichiwa!
Det blev en hel dag för mig i Göteborg igår. (^   ^) Jag strosade omkring själv och gick och titta i lite butiker. Det är första gången jag har varit iväg själv, men det var rätt mysigt faktiskt. Kanske ska våga mig iväg fler gånger. 
 
Annledningen till varför jag var i Göteborg var för att på kvällen gå på Yohios konsert. Han var som alltid jätteduktig, trotts att han fortfarande är lite sjuk. Det märktes bara några enstaka gånger. (^_-)
 
När jag är på konsert tar jag inte jättemycket kort, jag vill hellre se konserten genom mina egna ögon än någon kamera lins. Därför blev det inte många bilder, men här kommer några halvbra mobilbilder. 
 
 
Jag kunde inte låta bli att ta fram mobilen när Yohio skulle spela på Marcus gitarr. 
Marcus hade fortfarande axelbandet på sig därför fick de
ställa sig tätt ihop för att Yohio skulle kunna spela. 
Det såg så gulligt ut!
 
 
 
Mee...
 
 
Jag glömde ta ett kort innan jag åkte så det fick bli ett kort när jag kom hem,
det är därför det är så dåligt ljus.
 
 

Idag har jag fixat med inbjudningar för studenten, bakat lite och tagit en joggingtur. En rätt lugn och skön hemma dag full av sol! (^ - ^) 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback