Bye Lisa och Tiger

Hi!
Jag har inte haft tillgång till WiFi och det är därför ni inte har hört från mig sedan i söndags. (^  ^) Men jag har bara haft det bra och det var rätt skönt att koppla bort både datorn och mobilen ett tag, jag har verkligen slappnat av. 
 
Idag gick jag upp tidigt, redan vid fyra, för idag åkte jag och mamma hem. (^ - ^) Planet blev iallafall inte försenat den här gången, utan vi lyfte i tid och landade en kvart tidigare än planerat. Hemfärden gick med andra ord snabbt och enkelt. 
 
 
Fuengirola som jag idag lämnade bakom mig.
 
 
 
Jag saknar redan Spanien och funderar på att åka dit snart igen. Det är så bra när man har Lisa där nere, hon är en trygghet och ställer alltid upp. Hon känns nästan som en faster för mig, även om hon är min mammas faster (jag har ju bara en moster och en farbror).
 
Tack för allt Lisa, du är bäst och jag verkligen stormtrivs när jag är med dig! 
 
Mamma, Lisa och Tiger
 
 

Men nu är jag som sagt hemma igen och allt är uppackat och klart. Det var lika bra att ta tag i uppackningen med en gång så inte väskan blev stående på rummet, hihi! (^_-) Både Keyla och Alfred blev helt tokiga när vi kom hem och Keyla har sen förföljt mig här hemma, lilla snuttan! Jag har verkligen saknat henne. Någon gång ska hon också få följa med till Spanien, jag ska bara fixa pass och vaccinera henne. 
 
I morgon ska jag publicera inlägg från den gågna veckan. Jag har skrivit dagbok i word varje kväll och tagit mängder med bilder. Nu ska jag mysa med familjen och hundarna som jag saknat så mycket!
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback