Second "home"

Hi!
Jag är tillbaka i skolan igen, finally! Jag undrar om det kan vara smällen från när jag ramlade av hästen som gjorde att jag inte mådde bra förra veckan, febern och huvudvärken. Men nu är jag iaf frisk igen och redo för nya tag! (^ - ^)
 
För tillfället sitter jag med en kopp äpple & kanel tee och ska läsa igenom lite bloggar innan jag ska krypa ner i sängen med en bok. Jag har fått låna denna av en kompis:
 
 
 
Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann
 
 
Jag behöver läsa en bok i svenskan som är skriven av en man och den här boken har jag varit lite nyfiken på efter att min kompis hade läst och pratat om den. Min nyfikenhet växte bara när de gjorde film av den. Men jag ska vänta med att se filmen tills efter jag läst boken. (^_^)
 
Någon som har läst den och vad tycker ni om den?
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Sandra

Den där ska va asbra!! Ska också läsa den nån dag, och sen se filmen :D

2014-01-20 @ 20:52:17
URL: http://nattstad.se/sandoraa
Postat av: iice

Jätte fin blogg!

Var gärna med i min "Veckans blogg tävling". Det hade varit jätte kul! :)

2014-01-20 @ 22:11:59
URL: http://iiceb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback