Morning reeding

Ohayo gozaymasu!
Jag tar en långfrukost idag. Igår kväll fick jag ett sånt sug efter pannkakor så till frukost gjorde jag chokladprotein-pannkakor med farmors äpplemos, mumms! Nu sitter jag och dricker kaffekopp nummer 2 medans jag läser en av mina favorit tidningar, Hemmbakat. (^ - ^)
 
 
 
 
 
 
Detta är en ganska ny tidning som jag fastnade för i höstas. Den är full med bra insperation, roliga recept och tips på redskap som kan underlätta och göra bakningen roligare. 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Faye

En av mina favorit tidningar också! Du kanske skulle gilla mina banan pannkakor jag lade ut på min blogg igår?
/Faye

Svar: Hej! Kollade receptet på dina banan pannkakor. Det liknar banan pannkakor jag brukar göra fast jag brukar ha i lite kokos också, och ibland kakao. Så gott! (^ ^)
Kram på dig <3
Elin Larsson Verta

2014-02-22 @ 19:07:42
URL: http://fayeson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback