Honey

Hello!
Nu luktar det gott av grönt te med bärsmak i hela rummet. (^  ^) Det är mitt favvo te för tillfället, det går i perioder vilket te jag helst dricker. Min halls har krånglat lite idag vilket gör att jag får en anledning till att ta en sån där härligt stor sked med honung i tet. Jag dricker alltid te med honung, men försöker minska på mängden hihi! (A)
 
Idag har det varit vanliga lektioner vilket betyder att jag fått springa mellan lektioner och djurhuset, eftersom jag har djurhusturen. (^_-) Men det har gått bra, jag tror inte jag har missat så mycket av lektionerna. 
 
 
Jag har ingen rykande färsk bild, därför får det  bli två från i måndags på pandorna på Nordens Ark. 
 
 
De blev väldigt nyfikna när jag kom gående. 
 
 
 
 
 
Snart är det dax för sängen, jag hoppas på att sova bort det onda i hallsen. (^ - ^)
 
Kram på er ❤
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback