Beanie

Hi!
Jag stannade hos Dessie fram till söndag morgon. Vi hade en mysig helg ihop där vi egentligen inte gjorde speciellt mycket, bara umgicks och tog det lugnt. (^   ^) 
 
När jag kom hem låg min nya mössa och väntade på mig. Det blir så när man är i skolan under veckorna, ibland ligger det paket och väntar på en när man kommer hem.
 
 
"Devil horns beanie", eller som jag föredrar "Bunny ear beanie"
 
Jag är jättenöjd, den har den rosa färgen jag hoppades på (färgerna stämmer inte alltid överräns irl som på bilder när man beställer). Det är roligt också eftersom jag inte hade någon mössa jag direkt använde till vardags innan, jag brukar ha hatt eller öronmuffar. Men denna trivs jag med! Bra att gömma håret med om man skulle råka ut för en dålig hårdag, hihi! 
 
 
Nu sitter jag hemma i soffan. (^ - ^) Jag åkte hem efter skolan igår eftersom jag inte har några lektioner på tisdagar och inga läxor jag behöver sitta med för tillfället. Därför passade jag på att ha en extra dag hemma.
 
"Hemma-dagen" fick bli att åka med mamma till sjukhuset så jag kunde övningsköra lite. Det går segt med körkortet eftersom jag inte alls kör lika bra på körskolan som jag gör hemma... Hoppas på att kunna ta tag i det när det nu lugnar ner sig i skolan, eller efter studenten. 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback