Living & breathing work

Hello!
Nu har jag inte varit bra på att blogga på ett tag igen. Just nu består mina dagar av jobb, jag jobbar en hel del och det gör att mitt liv just nu nästan enbart handlar om jobbet. Men jag trivs så bra på jobbet och tycker det är roligt att jobba, mycket tack vare mina goa arbetskamrater, så det gör inget alls att jag jobbar så mycket som jag gör. 
 
Jag tänkte visa några bilder på lite av vad jag bakat för någon helg sedan till en fest:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag var jätteglad när jag fick ha hand om efterrättsbuffén till den festen. Hela fredagen och lördag förmiddag stod jag i köket och baka! Det är roligt när man får hålla på med något man älskar!

 
Annat som har hännt sen jag bloggade sist är att jag varit på en rekryteringsträff för att jobba vintersäsongen i fjällen. Jag hoppas nu på att kunna få jobb där i vinter och fortsätta på samma område jag jobbat med i sommar. Fast än är ju inte sommaren slut, jag har jobb ända in i Oktober som det ser ut nu. (^  ^)
 
Idag har jag varit ledig! (o.O) Jag passade på att sova ut och låg kvar i sängen ända till 11. Det var riktigt härligt. Sen har jag och mamma varit på Göksäter en sväng. De håller på att bygga ut affären och hade flera sprägningar utanför under dagen. Det var lite läskigt när det började pipa och de sa åt oss att hålla oss ifrån ena väggen i affären. Men de hördes bara en lite knall när de sprängde, det kändes inte äns något i marken. (^_-)
 
Nu gör jag inte så mycket. Ska strax ut till kaninen och sen varva ner i soffan innan jag ska gå och lägga mig. Mina nya arbetstider (som började i tisdags) innebär att jag börjar antingen 05:30 eller 06:00, och imorgon är det öppning av frukost för mig vilket innebär att jag börjar 05:30. (-_-)zZ Men det ska nog gå bra, så länge man går och lägger sig i tid. 
 
Kram på er ❤
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback