Slottskogen

Hej!
Ledsen att jag inte har skrivit på några dagar, det har inte hännt så mycket att skriva om. Jag har mest varit hemma och tagit det lugnt. I går bakade jag lite och var ute och red en härlig tur i skogen! Det var längesedan jag red sisst så det var väldigt skönt att komma ut i skogen på hästryggen igen. (^   ^)
 
I dag packade jag en ryggsäck och tog med mig Keyla. Vi har nämligen åkt till Slottskogen tillsammans med Linnea, Evelina och Desirée. Dessie tog även med sig Miyun! (^  -  ^) Vi har haft en jättehärlig och solig dag tillsammans i slottskogen med fika och promenader. Keyla har varit jätteduktig och skötte sig väldigt bra!
 
Jag orkade inte släpa med mig kameran, därför blir det mobil-bilder. (^_-)
 
 
På tåget mot Göteborg
 
 
 
Keyla spanar på pingvinerna.
 
 
 
Körsbärsblommor!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Keyla var helt slut efteråt och slummrade till en stund på tåget. Även på bussen och färjan la hon sig ner i mitt knä och halv-sov. Detta var verkligen jätteroligt och måste göras om, det tror jag även Keyla håller med om. 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback