Påskigt på Ullared

Glad Påsk allihopa!
Jag sitter i bilen påväg till Ullared. (^ ^) Ja ni hörde rätt, vi är lite "tokiga" och tänker åka till Gekås och shoppa på Påsk Afton! Jag själv tycker det låter som en hel kul idé, det är roligt att göra något annorlunda. Vi får se om resturangen kanske har någon god Påsk-Lunch att bjuda på under dagen, annars blir det ju Påsk-mys ikväll i husvagnen. (^_-)

Hur ska ni fira er Påskafton iår??


Här kommer två bilder från morgonpromenaden med hundarna. Jag gick upp lite tidigare än alla andra och tog en lite längre promenad innan frukost i den härliga morgonluften. När man väl kommer sig ut är det ett helt underbart sätt att börja dagen på.

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback