YOHIO - Meet & Greet

Jag vann!! 8(^▽^)8  
 
Yohio har haft en tävling på instagram, VIP Meet & Greet YOHIO - "BREAK the BORDER" tour 2013, där man skulle ta ett kort på sig själv tillsammans med sin biljett inför höstens konsert.
 
Självklart var jag med och deltog, för en liten stund sedan presenterades vinnarna. Jag skrollade ner till Karlstad och kunde knappt tro mina ögon, mitt namn stod med! (^ ^) Jag ska alltså få träffa Yohio i höst.
 
Mitt bidrag:
 
 
 
 
Jag har fortfarande svårt att förstå att Yohio har suttit och valt ut mitt foto bland alla andra tävlande. Det ska verkligen bli otroligt roligt att få träffa honom! Men samtidigt blir jag nervös när jag tänker på det, vad ska man säja? Roligt ska det iaf bli!
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback