Två veckor kvar...

 
       
 
 
...Till TOKYO!!
 
Jag längtar så otroligt mycket, det ska bli så roligt!! Samtidigt känns det pirrigt, jag ska ju bo i värdfamilj. Men roligt ska det bli. Tänk att jag ska få se staden jag drömt om i så många år nu, jag kan inte riktigt förstå det. 
 
 
 
Jag undrar varkligen hur det kommer att bli. För att få ut så mycket som möjligt har jag bestämmt mig för att inte prata någon svenska, om det inte blir nödvändigt. Jag ska använda mig av den lilla japanska jag kan och använda den mer allt eftersom jag lär mig. Jag vill verkligen kunna japanska och kommer försöka hitta ett sätt att hålla japanskan vid liv sen när jag kommer hem till Sverige. 
 
För er som missat det så kommer jag försöka blogga så mycket som möjligt när jag är i Japan så ni kommer kunna följa mig under min resa. (^ - ^)
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Andrea

Åhh språkresa?! :)

Svar: Japp, med STS! (^ ^) Det ska bli så roligt!
Kram på dig <3
Elin Larsson Verta

2013-07-02 @ 10:51:46
URL: http://iaa.webblogg.se
Postat av: Betty

Åhhh jag var i Tokyo i mars/april!! Det var såå coolt, vill tillbaka! :( :D

2013-07-06 @ 11:12:06
URL: http://bettys.blo.gg

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback