Rainy Day

Nihao!
Regnet smattrar mot taket och radion spelar på låg volym i bakgrunden. Det verkar tyvärr som om det kommer fortsätta regna ända tills imorgon.
 
 
 
 
Men man får göra det bästa av sittuationen, nu kan jag krypa upp i soffan och läsa. (^   ^) Jag håller just nu på med en manga-serie som heter Sugar Sugar Rune. 
 
 
 
Det är en sockersöt serie som handlar om två häxor, Chocolat och Vanilla, som båda är drottningkandidater. De skickas till jorden för att samla hjärtan och den som samlar flest hjärtan kommer sen att bli drottning. För att samla hjärtan måste de få killar att bli kära i dem och sen kan de ta killarnas hjärtan. 
 
Vi får vell se om vi hittar på något annat idag, annars är jag rätt nöjd med att försvinna in i sagornas värld en stund. (^_-)
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback