Värdfamilj

Hi!
Jag har äntligen fått reda på vart jag ska bo! Familjen består av Fumi och Kenji och deras två barn Akiko och Taro. Jag hoppades på att få hamna i en barnfamilj så det ska verkligen bli jättroligt!! Området jag ska bo i heter Oshitatecho och det ser verkligen jättefint ut om man använder sig av google maps. 
 
 
Man kunde inte ta sig längre in på gatan,
men ungefär såhär ser det ut där jag ska tillbringa tre veckor. (^   ^) 
 
 
Nu börjar det kännas att det inte är långt kvar. Vad nervös jag är, men vad roligt det ska bli!!
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Mikazuki 。◕ ‿ ◕。

Men ååhh, så avis!! ♥

2013-07-11 @ 20:07:01
URL: http://mikazuki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback