Utflyckt

Hello!
Jag har lite problem med internett på datorn för tillfället så nu ligger jag i sängen och bloggar från mobilen. (^ ^)

Dagens schema var heldags-utflyckt till Mount Takao! Det var verkligen en upplevelse. Den första biten upp för berget åkte vi en liten linbana på rälls. Tur var vell det för vi har ändå fått vandra en hel del idag, och det var inte plan mark om man säjer så. (^_-)

Väl uppe började vi med att besöka monkey park. De hade en liten inhägnad där med söta makaker. (^ - ^) Man kunde också gå en liten stig omringad med fina växter och blommor. Sen började vår vandring mot toppen.
Påvägen fanns det en hel del religösa föremål så som ställen att be på och statyer. Det fanns också små söta butiker som sålde sovenirer och gott att äta. (^ ^) Jag köpte några små saker som kommer dyka upp på bloggen.


Uppe på toppen var det en fantastisk utsikt och naturen var helt otrolig! Det var verkligen mödan värt.
När vi kom tillbaka åkte jag direkt hem, mina ben är rätt möra hihi! (^ ^)

Eftersom jag blogge från mobilen har jag tyvärr inte tillgång till alla mina bilder jag hade tänkt visa. Därför blir det en bild på Akiko, Fumi och mig när vi bar våra yukatas i lördags

Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Härligt att resa :)

2013-07-24 @ 13:02:52
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback