Late night in Tokyo

Hello!
Det får bli ett lite kortare inlägg idag för klockan har redan hunnit bli mycket här borta. (^ ^) Det är svårt att gå och lägga sig i tid, man vill bara stanna uppe trots att man vet hur trött man blir på morgonen, hihi!

Jag har haft min första japanska lektion idag. Der var väldigt roligt och jag är super nöjd med vår lärare. Jag tror jag kommer kunna lära mig en hel del användbart. (^_-) På eftermiddagen åkte vi till Shibuya!! Äntligen har jag fått se Shibya och shoppat i Shibuya 109 som jag drömt om i flera år. o(^▽^)o Det är helt fantastisgt där, det var därför jag kom hem så sent idag. Jag och en kompis medelade våra värdfamiljer att vi åt middagen ute så vi kunde få mer tid till att utforska Shibuya.

Jag har tagit så mycket bilder men hinner som sagt inte lägg upp dem nu. För tillfäller ligger jag i sängen och bloggar från mobilen innan jag ska sova. Därför kommer "bara" en mobil-bild från en CD-butik där jag hittade Yohio's CD bland all musik. Jag köpte den inte idag för jag har köpt så mycket annat. Får vell se om jag kanske ändrar mig och köper den ändå, hihi!

Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Catherine

Hej!
Härligt att kunna följa dig!
Kram Mamma

2013-07-18 @ 09:14:06

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback