First contact

Konnichiwa!
Jag lyckades ta mod till mig imorse och ringde till min värdfamilj i Tokyo. Fumi var den som svarade och hon hade iallafall inga problem med engelskan. (^  ^) Hon pratade på och verkar jättesnäll. Det ska verkligen bli jätteroligt att få bo hos dem. En sak som känns lite nervöst är att jag är deras första student som bor hos dem, men det ska nog gå bra.
 
 
 
 
Fumi berättade att det är väldigt varmt i Japan just nu. Därför har de instalerat en aircondition på mitt rum så att jag ska kunna sova gott. Det är verkligen jättegulligt av dem! En annan rolig sak hon berätta är att det är många lokala festivaler under tiden jag är där. Det ska bli så spännande, jag längtar! o(^ - ^)o
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback