Drömmen om Elin

Hi!
Såg ni på Allsång på Skansen igår när Yohio var med? Jag själv missade det när jag bakade bullar men tänkte att jag kan ju ändå se det på svtplay imorgon. (^  ^) När jag kom till veterinärpraktiken imorse berättade de vilken allsång Yohio hade valt. Drömmen om Elin 
 
Jag hittade ingen bra video på det, utan ni får KLICKA HÄR för att komma till svtplay's klipp när han sjunger allsång. 
 
 
 
Jag älskar hans nya look, fast han ser alltid bra ut. (^  ^) Ett mycket bra låtval tycker iaf jag, hihi! Jag har en speciell fallenhet för röster och Yohios röst har jag fallit pladdask för. Jag älskar hur han sjunger mitt namn, han har en sån fantastisk röst!
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback