Bara några timmar

Hej!
Nu är det bara några timmar kvar tills min klocka kommer ringa, sen bär det av mot Landvetter flygplats. Imorgon klockan 06:30 ska planet mot Köpenhamn, vår första mellanlandning, lyfta. Det ska bli så spännande!! På måndag morgon kommer jag landa i staden från mina drömmar, TOKYO!!! o(*▽*)o
 
Jag har därför bara packat och gjort mig iårdning idag. Inget annat har hunnits med. Därför har det stått rätt still på bloggen. (^_-)
 
Såhär ser röran på mitt rum ut just nu.
 
 
 
 
 
Men som ni förstår måste jag försöka sova lite nu, hur det nu ska gå till. (^   ^) Vi hörs antingen imorgon eller när jag kommit fram till Tokyo och fått tag på wifi. 
 
Sweet Dreams ❤ Oyasumi nasai
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Mikazuki

Hoppas allt går bra med flyget och allt! Hur mycket kostar hela alltihopa och vilket "företag" eller hur man säger ^^ kram, Mikazuki<3

Svar: Hej! Jag åker med STS språkresor. Du kan hitta mer information om kostnad m.m inne på deras hemsida. (^ ^) Det är olika priser, om man bokar tidigt får man bra rabatter.
Kram på dig <3
Elin Larsson Verta

2013-07-13 @ 23:49:13
URL: http://Mikazuki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback