Mary Rose

Hi!
Vad lugnt och härligt den här fredagen började. (^  ^) Först hade jag en lite redovisning i Svenskan som gick jättebra, jag hann klart med svenska uppgiften vi fick på lekionen och på kemin fick vi dekorera vår egen tabell med kolväten. Alltså en lugn och härlig skoldag! 
 
Nu sitter jag hemma i soffan och ska strax äta middag. Idag blir det kyckling med ugnsbakade grönsaker och klyftpotatis. Mumms...
 
Men först tänkte jag visa bild på min nya bolero som kom på posten i helgen. 
 
 
 
 
 
Bolero: Mary Rose
Kjol: en liten butik på Marstrand
 
 
Boleron, pluss några andra plagg jag kommer visa när de används, beställde jag från en ny sida jag aldrig provat förut. Jag blev super nöjd med beställningen och kommer antagligen använda sidan igen. Klicka HÄR för att komma till sidan. (^_-)
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback