Evenstar

Konichiwa!
Jag fick åka hem igår! (^ - ^) Mamma kom och hämtade mig på torp. Hon, Erik och Elias hade varit och köpt en ny mobil till Erik (en Samsung Galaxy s3). Nu börjar jag bli riktigt sugen på att uppgradera till en nyare modell jag med, jag har ju en iphone 4 för tillfället som jag har haft i ett och ett halft år. Men jag ska försöka hålla mig ett tag till, kanske det blir en ny mobil till hösten. (^ ^)
 
Något annat som är nytt är ett hallsband som låg och väntade på mig när jag kom hem,
Evenstar. o(^  ^)o
 
 
 
 
 
 
 
Evenstar är hallsbandet som Arwen ger till Aragon i Sagan om Ringen. Självklart är det inte det riktiga hallsbandet jag har köpt, utan en kopia.
 
 Bild ur filmen.
 
 
Jag har länge velat ha ett och nu är det äntligen mitt! My precious, haha! (^_-)
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

fint :D

2013-01-30 @ 20:10:53
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback