Sims time

Hi!
Jag har haft fullt upp med läxor de senaste dagarna. Det är ju så det är när man har varit sjuk. Men gissa vad, jag är hemma igen och sitter sjuk på soffan. Denna gången fick jag iaf med mig läxor hem så jag har kunna göra lite läxor när hjärnan tillåter. 
 
Igår kväll skulle Evelina och Linnea ta en promenad runt tosse-kulle så jag tänkte att det kanske kunde vara bra för mig att följa med och komma ut en stund, ett break från läxorna. Tanken var god men ressultatet blev inte så bra. (-_-)
 
När jag kom tillbaka till rummet blev jag alldeles yr och darrig och var tvungen att lägga mig ner. Efter en liten stund började jag kallsvettas och mådde inte alls bra. Det gick över efter ett tag men jag var fortfarande darrig och det slutade med att pappa fick komma upp och hämta mig. 
 
Idag mår jag bättre men har haft lätt magkattarr på morgonen och är otroligt trött. Det känns så typiskt eftersom jag  äntligen hade börjat få stuktur på allting och började komma ikapp. Men sånnt händer, nu får jag försöka så gått det går hemmifrån.
 
Arkivbild från 2011
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback