Happy Valentines Day

 
Glad alla Hjärtans dag allihopa!
Jag har tillbringat dagen med att klippa och klistra recept i min scrapbook-kokbok. (^  ^)
 
Jag säljer ju GT på helgerna för att få ihop pengarna till min språkresa i sommar. Det innebär att jag får roliga bilagor som blir sålda och i bilagorna finns det alltid massor av goda recept. Därför började jag klippa ut de recepten jag tycker låter goda och skaffade en bok att klistra in dem i. (^_-)
Nu är första boken full men jag har en hel hög av recept kvar, så det blir att shoppa en ny bok när jag får chansen.
 
 
 
 
Annars har jag mått rätt bra idag. Det var bara en gång som jag blev darrig igen och yr. Mamma tycker vi ska börja hålla koll på min blodsocker halt för att se så att det inte har med det att göra. Det kanske inte är en så dum idé. 
 
 
Alla hjärtans dag var det ju, och singel som jag är finns det ingen speciell att fira fira det med. Det blir därför mys med familjen, jag har bakat en kladdkaka gjord på vitchoklad och mamma har testat ett nytt och snabbare recept på kanelbullar. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback