Swedish

Hej!
Kände för att skriva ett inlägg på svenska idag. (^  ^)
Use google translate if you don't understand swedish. 
 
Dagen blörjade bra med att gå upp tidigt och åka med mamma till Tjörn på en ridlektion för en tränare vi aldrig har tränat för tidigare. Jag red inte utan följde med för att titta på och lära mig. (^ - ^) Det var vädligt intressant för denna tränaren jobbar mycket med hur ryttaren sitter och rider. Det handlar om att finna sin egen balans och inte "störa" hästen samtidigt som man använder sig av sätet för att få hästen göra som man vill. Jag lärde mig mycket som jag är mycket sugen på att testa nästa gång jag går ut och rider. 
 
Senare åkte jag vidare till Göteborg för att träffa en ny vän. Jag hade verkligen jättetrevligt, det är alltid lika roligt att träffa nya människor! Vi tog en fika och kollade i lite butiker. Ett bra slut på en bra dag. (^_-)
 
 
 
 
Nu måste jag verkligen lägga mig, jag ska upp tidigt imorgon igen för att jobba på veterinärpraktiken. Det blir min sista arbetsdag 2013 men har redan flera arbetsdagar inbokade 2014. Mycket bra tycker jag!
 
Sweet Dreams 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback