Elin Today

Moshi Moshi!
Här kommer några snabba bilder på hur lilla jag sett ut idag. (^   ^)
 
 
 
 
 
 
 
Kjol: Harajuku, Japan
Kofta: Tally Weijl
Linne: BikBok
Diadem: Japan
 
 
Bilderna blev lite suddiga, det är inte lätt att få till ljuset i ett mörkt internatrum med dålig belysning. Jag försöker alltid testa mig fram till vart jag kan få best ljus och tända alla lampor jag har + blixt, ändå blir det ett tråkigt mörkt ljus över bilderna. Aja, går att ljusa upp i datorn men det kostar skärpa. (^  ^) Har ni några tips får ni jättegärna lämna en kommentar.
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är de skorna från deichmann eller vart har du köpt dom? :)

Svar: Jag köpte dem på Din sko för ett år sedan. (^ ^)
Elin Larsson Verta

2013-12-18 @ 22:24:36

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback