Bondens Dag

Moshi Moshi!
Det var roligt på Bondens Dag i Backamo igår. Jag måde inte så jättebra, men det var ändå lite mysigt att strosa runt på marknaden där. (^ ^) När vi kom hem så gjorde vi oss bara iårdning och åkte sen hem till Leif och Cissi och grillade. Därför hann jag inte skriva mer. (^_-) 
 
Jag hade med mig kameran och skulle ta lite bilder igår men när jag tog upp den på Backamo så starta den inte, batterierna var döda. (-.-) Därför kommer bara två mobilbilder här:
 
 
                                Elias och Victor hand i hand påväg för att titta på alla traktorer. 
 
 
 
                                                               Uppvisning.
 
 
 
Som sagt var jag inte på topp igår, och det blev värre ju längre dagen gick. Idag mår jag ännu sämre, förkylningen har verkligen brytit ut. Jag sitter med rinnade ögon och näsa och näsdukar är mina bästa vänner. Haha! Det blir en vilodag idag så får jag hoppas att det blir bättre snart. 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback