Skördefesten

Hello!
Jag har precis kommit tillbaka till rummet efter en god middag. Skördefesten börjar med middagen som jag precis har ätit och senare kommer det vara ett band som spelar. Vi får vell se om det är musik som passar mig och mina vänner. Vi kommer nog annars att forsätta lyssna på musik själva i korridoren, hihi! (a)
 
Jag tog inte med kameran så det fick duga med mobil-kameran. Här kommer lite bilder ifrån middagen + lite underhållning mitt i. (^_-)
 
 
 
 
                                       Kyckling i en god sås med rotfrukter och en god sallad.
 
 
 
                                  Benjamin, får lantbruk, körde lite skådespeleri och en fin sång.
 
 
 
                                                         Efterrätt, morotskaka!  (^  ^)
 
 
                                                                 Laktosfri variant!
 

                                                   Pumpa som ser ut som en bläckfisk.
 
 
 
Nu ska jag gå över till mina kära grannar! (^_-)
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: ellen

Cool pumpa! ^^

2012-10-31 @ 21:46:58
URL: http://www.lilomilo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback