Jag jagar drömmen som blev sann

Konichiwa!
Etologistudierna fortsatte idag, vilket jag tycker är jättekul! (^  ^) Det är en sån lektion man längtar till.
 
 
 
 
Det blev lite senare i säng igår än vanligt. Först blev det ett hemskt avsnitt av Kalla Fakta där de granskar Parken Zoo, jag tänker inte gå in på vad det handlade om utan ni kan kolla själva genom att klicka HÄR. Efter det blev det lite "fangirling", jag gick och blev lite crazy över en svensk kille som är känd musiker i Japan. Han har en helt fantastisk röst!! 
 
Yohios, född 1995 (^_^)y, musik tillhör en genger som heter visual rock (visual kei i Japan). Det är en musikstil där det kan variera från pop till death metal, men det som artisterna lägger vikt på är kläderna och sminket (därav namnet visuel). Yohio har sen han var liten ofta blivit tagen för att vara en tjej, därför spelar han nu ut detta i den visuela rocken. Här är en bild så förstår ni vad jag menar:
 
 
 
Jag har blivit helt förälskad i hela hans stil och röst! Så otroligt bra låtar. Det bästa är att han är med på Skavlan på fredag, tjohooo!! 8(^  ^)8
 
Här är min favorit låt med en underbar mening på svenska. 
 
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback