Beauty and a Beat

Hello!
Vad skönt det var att komma hem igår. Jag slutade tidigare, min kemi-lärare är sjuk, så jag tog ett tidigt tåg till Ytterby där mamma mötte upp mig. (^  ^) Vi handlade och åkte sen hem. 
 
Idag har jag varit och tagit min sista spruta mot livmoderhalscanser. Det är skönt att ha det gjort, den är inte smärtfri om man säjer så. (^_-)
 
 
En annan rolig sak som hände igår var att Justin Bieber la upp sin nya video till Beauty and a Beat!! 8(^_^)8  Jag är redan helt kär i videon, den är så personlig och bra!
Förra veckan blev Justin bestulen under en av sina konserter. De stal hans dator och kamera som innehöll personliga foton. Jag förstår inte hur folk kan göra så, varför kan man inte respektera andras privat liv!? Det är därför Justin valde att lägga in lite fler klipp i denna videon, vilket gjorde den till den bästa videon hitills enligt mig. Se själva:
 
 
 
 
 
Vad tycker ni?? 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: kita'

as bra låt! :D
fin blogg du har :)

Svar: Visst är den! Tack så mycket! (^ ^)
Kram på dig <3
Elin Larsson Verta

2012-10-14 @ 12:16:18
URL: http://duvetkiita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback