Victors cookies

Moshi Moshi!
Det luktar nybakta kakor i hela huset, jag är i farten igen och bakar cookies. (^ - ^)
Denna gången har jag exprimenterat lite med receptet. Jag använde mig av ett recept på choklad cookies med nonstop i men bytte ut nonstopen mot hackad Marabou Mjölk choklad och Ahlgrens bilar.
 
 
 
 
 
 
 
Victor (min farbrors tjejs son, som en plast kusin för mig) äter nästan bara Ahlgrens bilar och choklad när det kommer till godis, han verkligen älskar det. När jag bakar brukar det ofta vara lite mer "vuxen-smak" på efterrätterna eller kakorna vilket inte alla barn äter, inklusive Victor.
 
Det senaste har jag därför funderat på vad jag skulle kunna baka som Victor kanske kan gilla. Ressultatet blev cookies med hans två favorit godisar i, Choklad och Ahlgrens bilar. Därifrån kommer namnet jag gav dem, Victors cookies
 
Vi får vell se om det kan bli en ny favorit, men först ska jag testa dem på familjen. Haha! (a) Det kanske smakar skit, vad vet jag. (^  ^)
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback