Our Story

Moshi Moshi!
Efter att vi kom hem från vattenpalatset igår slängde vi i oss lite mat och åkte sen vidare till körskolan för handledarkursen. (^ ^) Det blev med andra ord en bra dag men lite stressig, vi kom inte hem fören kvart i tio på kvällen. 
 
Idag gick jag upp tidigt (frivilligt) eftersom jag ville följa med mamma till jobbet. Hon jobbar på ett dagis med många småttingar, vilket jag tycker är helt underbart! (^  ^) Så jag har suttit med små i knät, ritat och lekt hela dagen. 
 
Till en helt annan sak, som jag inte alls har skrivit om förän nu, Yohios nya PV till Ours Story släpptes i måndags! 8(^ ^)8 Jag var redan kär i sången innan men efter att ha sätt PV:n är jag helt såld. 
 
 
 
 
 
 
Visst är den söt!? Jag gissar på att den är inspelad i Yohios hemstad, Sundsvall, och tjejen som är med i videon  brukar hjälpa honom med sminkning (hennes blogg hittar ni HÄR).
Jag tycker hela inspelningen ser ut att vara hämtad direkt ur en super sööt anime serie, de har verkligen lyckats bra! (y)
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag tänker alltid på han Johan Palm som var med i Idol när jag ser honom, haha ;) Fin blogg i förresten :)

2012-11-01 @ 21:38:58
URL: http://www.pixmix.blogg.se
Postat av: Aisha

Fin blogg!:) Kolla gärna in min blogg och droppa in någon kommentarar om du vill =^.^=

2012-11-02 @ 08:07:42
URL: http://aisha.blogg.se
Postat av: Rin

Vad kul att du gillar videon, och tack för att du länkade till min blogg (^_^)
Din blogg är förresten jättesöt!
Hoppas du har en trevlig helg ♥

Svar: Tack så jättemycket! (^ ^) Grattis till tredje plats i Kawaii International Hime Contest! Verkligen jätteroligt, älskar dina söta naglar. Kram på dig <3
Elin Larsson Verta

2012-11-10 @ 01:38:16
URL: http://princessrin.com/
Postat av: Yohio 4ever<3

Rin,är du Yohios make up hjälpare eller?:) om du är det så blir jag CRAZY för att han stal min hjärta och mina ord!!!JAG ÄR HELT SÅLD PÅ HONOM!!!!! Λ_Λ KONICHIWA !!!:)

2012-12-27 @ 01:55:55
Postat av: Yohio 4ever<3

Så det är du Rin som är med i videon???Du är urgullig!!!Δ_~ jag blev avvis när han kysste dig i videon!!Bara så du vet så tappade jag hakan när jag såg den delen......Aishiteru ^~^ Kawaii Kawaii ~_~

Svar: Hehe, jag tror du har missuppfattat det här lite. Jag är inte Rin som är med i videon, hon har en blogg som heter http://www.princessrin.com/ . (^ ^)
Kram på dig <3
Elin Larsson Verta

2013-01-11 @ 22:17:01
Postat av: Yohio 4ever<3

Kolla in min novell blogg och släng in kommentarer också!Skulle bli skit glad ^_~

2013-01-11 @ 22:19:39
URL: http://YohioandSeremedy.devote.se

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback