Ny vinter-kappa

Hej svejs!
Jag sitter och kollar runt på lite olika vinterkappor. Min kappa fungerar fortfarande men det blir tredje året på raken som jag får ha den, det börjar bli dax för en ny tycker jag! (^_-)
 
Jag har hittat en super rolig sida som fraktar ifrån Japan (klicka HÄR för att komma till sidan). Det är just ett "märke"/en designer som jag fastnat för, Dreamv. Alla kläderna är sådär super super sött rosa med stora rosetter, precis som jag vill ha det. Hahaha! (a)
 
Dessa tre kappor sitter jag och funderar över:
 
 
                                                                           # 1.
 
 
                                                                             # 2.
 
 
                                                                              # 3.
 
 
                                                                              # 4.
 
 
 

Alla ska vara i rosa, men jag kan inte bestämma mig för vilken. Därför tänkte jag ta hjälp av er, vilken tycker ni är sötast/finast och varför?? 
 
(klicka på bilden eller nummret för att komma till kappans sida med fler bilder)
 
 
Jag kommer lägga upp bilder sen och visa vilken det blev. (^_-)
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jättefin blogg! :)

2012-11-03 @ 20:33:09
URL: http://nameit.devote.se
Postat av: Lisa

Riktigt fin blogg :)

Tycker däremot att nr 3 var lätt sötast, men det andra var hur fina som helst de med :)

2012-11-03 @ 23:07:15
URL: http://rosaskumbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback