Lek-träff

Halloj!
Vilken lugn och härlig dag det har varit. (^_^) Nu sitter jag och bara njuter av att inte ha några läxor, haha!

Igår fick Keyla träffa en ny lekkamrat. Våra vänner var hemma hos oss och fika, och de hade då med sig sina hundar. Jag tog tillfället i akt och tränade Keyla på att träffa andra människor och hundar. Hon har ju varit lite osäker av sig men nu går det riktigt bra.

När hon först fick träffa Messi, som är våra vänners hund, gick hon till försvar. Men efter att ha hållit i Messi så Keyla fick lukta på honom så blev hon mer på bus humör, haha!












Jag tycker nästan det ser ut som om de pratar, undra vad de säjer?









Ibland tyckte Messi Keyla hade lite väl mycket energi, haha!








Det var verkligen jättehärligt att sitta och titta på hur roligt de hade tillsammans. Detta måste göras om! (^ ^) Ännu skönare var det senare på kvällen, när Keyla i normala fall brukar fara omkring som en raket inne, då Keyla var så trött att hon låg och sov. Hihi! (a)

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback