Free Willy

Moshi Moshi!
Jag och Evelina sitter och förbereder oss inför redovisning i svenskan imorgon. Det är bra när man har en kompis att öva inför. (^ ^) Jag ska prata om relationer till hästar och Evelina ska prata om filmen Rädda Willy.

Den är så sööt den filmen, otroligt bra! Rellationen mellan Willy och Jessie är verkligen något specielt som gör en tårögd. Har du inte sett den måste du göra det! Gå och hyr filmen i närmaste kiosk och gå sen hem och sätt på filmen med en gång! Hhihi (skämt åsido). Men jag tycker verkligen detta är en film värd att se. (^_-)





Måste bara påminna om ÖPPET HUS på lördag. Det kommer vara marknad samtidigt i Dingle och skolan har många olika aktiviteter och uppvisningar. Schema för allt som kommer hända hittar ni HÄR. Jag kommer vara med i, och hjälpa till med, smådjursutställningen. Titta gärna förbi! (^_^)

Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: emilia

den måste jag se ^^

2012-05-04 @ 19:27:33
URL: http://animefreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback