Bilder från Trollhättan

Hello!
Nu är jag hemma igen efter en härlig tur till Stenungsund. (^ ^) Jag var och provade två par nya linser eftersom de jag har nu inte går att färga in så som jag hade tänkt.

Min optiker har hjälpt mig med att försöka årdna cirkellinser med min min styrka. Det de skulle kunna testa var att göra själva ringen runt linsen men utan att ha någon färg, alltså min naturliga ögonfärg. Tyvärr passade ingen av de linserna så det kommer inte att gå, men kommer ändå fortsätta anända linser till vardags tror jag. (^_-)

Detta är första gången på hela ledigheten som jag sätter mig ner framför datorn. Annars har jag bloggat via mobilen hela tiden, vilket gör att det inte blir super fina bilder men bättre än inget. Jag tycker verkligen det är super bekvämt att slänga in något snabbt inlägg sådär med mobilen.

Men till saken, jag har ju inte kunna publicera bilderna jag tog vid slussarna i Trollhättan. Så här kommer ett par stycken.




















Erik fick låna kameran en stund.





Jag och mamma med varsin söt vovve.



Apropå hundarna, jag ska nog bege mig ut på en skön solpromenad med dem nu. (^_-)

Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Carmela

Fina bilder :)

Allt bra?

2012-05-21 @ 18:11:51
URL: http://carmelak.blogg.se/
Postat av: bella

fina bilder :D

2012-05-21 @ 18:35:50
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback