Vår smycken

Hi!
Nu lagom till våren har Becca Design fått en ny fresch design i sin webb-butik. Personligen gillar jag denna designen mycket bättre, det är så lätt att hitta nu när man kan söka efter sin egna personliga stil. (^_^)

Ett häftigt nytt smycke som kommit in är ett örhänge som föreställer en orm som slingrar sig runt örat. En sån här måste jag införskaffa snart:





Även en härlig rabattkod finns nu. Skriv in rabattkoden: VÅR och få 15 % rabatt hos Becca Design fram till och med 6 april.
Så passa på att införskaffa lite nya accesoarer, en outfit blir så mycket bättre med söta detaljer.



 

Dessa solglasögonen är jag riktigt sugen på, och även det sööta cupcake hallsbandet hade inte vorit fel.

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback