Piglet

Halloj!
Den här dagen började i lagården där vi flyttade lite kor och kollade så alla blev mjölkade. Råmeå (mjölk-maskinen) hade varit trasig inatt så vi fick fösa in några kor nu som behövde mjölkas.

Sen var vi uppe en sväng hos grisarna som snart ska få kulltingar. (^ ^) de höll på och bädda och verkade lite oroliga så kulltingarna kommer antagligen till helgen.
Vi passade på att hällsa på några kulltingar som inte är så små längre. (^_-)

Grisar är verkligen super sööta tycker jag! Jag skulle inte ha något imot att ha en liten mini gris hemma, hihi!


 







Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: amina begic

du är verkligen en jätte härlig blogg! kolla in min nystartade och kommentera vad du tycker :)

2012-03-29 @ 15:03:23
URL: http://aminabegic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback