Kamel- och åsne ridning

Halloj!
Dagen började med en GT runda, det är faktisgt härligt att starta dagen med en cykeltur nu när det börjar bli lite varmare ute. (^ ^)

Sen var det hem och byta om för att sen åka upp till Myckleby Nedergård (min APL platts). Jag har hjälpt till och jobbat lite extra där idag för det kom ett gäng som skulle rida. Det gick super bra, vi hade inne både Ivan, Max och två åsnor. Åsnorna fick jag ha hand om och även ta lite kort. (^_^) En lyckad dag med andra ord.










De vuxna fick nöja sig med att rida på kameler men de små fick även rida på åsnorna.
Många skratt och glada ansikten har det blivit idag.




Även att mata getterna var förståss jätteroligt!




Alpackorna var spännande.
(^_-)

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback